Threatened (FOLYT) #5

  ~ Sziasztok! ~

Ebben a posztban elhoztam a Threatened c. Michael Jackson-fanfiction negyedik részét. Jó szórakozást!

Üdv,
Barbi

*****4. fejezet*****

Anne

Az előtérbe lépve horrorfilmbe illő látvány fogadott minket, amelyet Abigail idegrendszere képtelen volt feldolgozni, ezért mögöttem ő a sokk hatására összeesett. Én sem voltam jobb állapotban, ugyanis három-négy lépést tehettem meg, mielőtt a lábaim felmondták volna a szolgálatot és térdre nem estem a húgom holtteste mellett.


Emilyt meggyilkolták. Barna haja csatakos volt a sok vértől, néhol még össze is tapadtak tincsei. Zöldes árnyalatú szemei üvegesen meredtek a semmibe, gyönyörű, hófehér arcán félelem tükröződött. Lassan odakúsztam mellé, és a tócsával mit sem törődve lecsuktam a testvérem szemhéjait, majd alaposan tanulmányozni kezdtem teste minden apró négyzetmilliméterét.


Legbelül egyszerre üvöltöttem, ordítottam és zokogtam, de kívül igyekeztem érzelemmentes maradni. Nem tudtam, hogy Abby mikor tér magához, így az ő védelme érdekében meg kellett őriznem a hidegvéremet és a józan eszemet. Végül szerencse, hogy így döntöttem, mert pár másodperc múlva érzékeltem az erőteljesen a húgom testének csapódó kislányt. 


Abigail szívszorító zokogását hallva nehezen tudtam visszafogni érzelmeimet. Csak figyeltem, ahogy utoljára magához szorítja anyja merev, hideg testét, kis kezei közé fogva a nő balját... Nocsak, mi az ott a markában?


- Menj csak egy picit arrébb - utasítottam a lányt, aki engedelmesen helyet szorított nekem is anyja oldalán. Fájdalmam ellenére még képes voltam a racionális gondolkodásra, ami egy ekkora tragédiával kapcsolatban elég nagy szó. Amikor szétnyitottam, rájöttem, hogy Emily bal kezében egy összegyűrt papírfecni rejtőzött.


Ezután te következel, Abigail - olvastam fel a feketével és vörössel írt üzenetet és bámultam a mellé rajzolt, tőrrel átszúrt szív alakot; a vörös részek pedig gyanúsan hasonlítottak a padlón elterülő tócsára. - Te jóságos ég...


Egy darabig képtelen voltam levegőt venni, a mellettem kuporgó kislány pedig holtra vált arccal bámult rám. Úgy éreztem, hogy az idegrendszeremnek nem sok hiányzik ahhoz, hogy felmondja a szolgálatot, de tudtam, ki kell tartanom Abby érdekében.


Hogyan tovább? Agyam úgy pörgött, akár egy maximális sebességre kapcsolt ipari gépezet. Mostantól kezdve nekem kell vigyáznom az unokahúgomra, ha törik, ha szakad, meg kell őriznem a testi - és legfőképpen lelki - épségét. Volt azonban egy hatalmas probléma: ha a húgom gyilkosa vagy gyilkosai információk után kutatva átfésülték a házat - márpedig a rendetlenségből ítélve nagyon úgy festett a helyzet -, akkor valószínűleg egyértelmű számukra, hogy a következő helyszín, ahol Abigailt keresniük kellene, az én házam. Emellett nekünk fogalmunk sem volt, mivel állunk szemben, hiszen egy egyszerű betörőt nem szokott érdekelni áldozatának élete és körülményei, a gyilkolás meg pláne nem jellemző rá. Egy dologban azonban biztos voltam: minél hamarabb eltűnünk innen, annál kevesebb esélyük lesz ránk találni.


- Abby, szaladj, pakold össze a legfontosabb holmijaidat, és tényleg csak a legszükségesebb darabokat hozd! Amíg te készülsz, én elintézek egy-két hívást - utasítottam a lányt, aki döbbenten meredt rám és nem mozdult. - Igyekezz már!


A lány könnyes, kisírt szemeit megtörölve bólintott, majd felkapva táskáját elindult pakolni. Arcán látszott az elszántság, amibe még a szívem is belesajdult. Miután belépett a szobája ajtaján, remegő kézzel előkotortam mobilomat, majd névjegyzékemben megkerestem Kevint és habozás nélkül tárcsáztam. Volt a fejemben egy terv, amely jelenleg a férfi döntésén állt vagy bukott.


- Halló, itt Kevin Sparks beszél - szólt bele az ismerős, mély, dörmögésre hasonlító hang.


- Szia, Kevin, én vagyok az, Anne Sanders. Segítened kell, nagy baj van.


- Szia, Anne! Mit tehetek érted? - a férfi hangja gyanakvóan csengett, amin őszintén szólva nem csodálkoztam. Régebben nagyon jó barátok voltunk, szinte minden nap találkoztunk, egészen addig, amíg egyikünk többet nem kezdett el érezni a másik iránt. Azóta szinte nem is beszélgettünk, és ennek már lassan hat éve.


- Ne akadj ki, de... szükségem lenne Bill Bray telefonszámára.


- Na, az kizárt - vágta rá rögtön, szinte végig sem hallgatva mondandómat. Noha ezen sem csodálkoztam, a vérnyomásom lényegesen magasabbra szökött a normálisnál.


- Kevin, kérlek! Nagyon nagy bajban vagyunk, te vagy az egyetlen reményünk...


- Anne, értsd meg, hogy lehetetlen dolgot kérsz tőlem...


- HA NEM SEGÍTESZ, A TIZENÖT ÉVES UNOKAHÚGOM MEGHAL! - Kicsit bántam, hogy ez a mondat kicsúszott a számon, ráadásul ordítva, de a pánik szinte átvette felettem az irányítást. Úgy éreztem, ha nem sikerül elérnem, hogy Kevin segítsen nekünk, biztos, hogy mindketten rosszul végezzük. A vonal másik végén egy teljes percig tökéletes csend honolt, szinte a légy zümmögését is hallani lehetett volna; majd a férfi feszült hangja újra felcsendült. 


- Ezért tartozol nekem, ne feledd - motyogta, szinte susogta Kevin a telefonba, majd egyesével elkezdte lediktálni a férfi telefonszámát.


- Nagyon köszönöm, Kevin, szó szerint megmentetted az é...- kezdtem volna hálálkodni, de ő köszönés nélkül rám csapta a telefont. Nem mondom, hogy nem esett rosszul ez a lépése, de valahol meg is tudtam érteni őt.


Azon nyomban tárcsázni kezdtem az újonnan megszerzett számot, amit a tulajdonosa röpke három másodperc múlva fel is vett.


- Tessék, itt Bill Bray.


- Bill, Anne Sanders vagyok, Emily nővére. Ne haragudjon, hogy ilyenkor zavarom, de nagy baj van, segítenie kell - hadartam el egy lélegzetvétel alatt. Nem bírtam tovább, eltörött a mécses és sírni kezdtem. - A húgomat ma este meggyilkolták, Abigail részére pedig az elkövető egy fenyegető hangvételű üzenetet hagyott hátra. Nem tudtuk, kit kereshetnénk, kitől kérhetnénk segítséget, így kerestem meg magát. Ha a megérzéseim nem csalnak, Michael nem fogja magára hagyni a kislányt, ugye?


- Szentséges ég! Kérem, várjon egy percet, Anne. - A vonal végéről elfojtott suttogást véltem felfedezni, néhány percen belül pedig már újra hozzám beszélt a férfi. - Egy óra múlva legyenek a közeli park maguk felőli végében. Ha találnak, üljenek le egy padra és ne keltsenek feltűnést.


- Rendben, úgy lesz. Köszönjük szépen!

***** 2 ÓRA MÚLVA *****

Abby és én a park bejáratához legközelebbi padon ültünk és vártuk Billt. Egyikünk sem szólalt meg, hiszen a mai nap átélt trauma éppen eléggé lesokkolt minket ahhoz, hogy ne forogjon úgy az agyunk, ahogy kellene. Perceken belül egy talpig feketébe öltözött alak jelent meg a kapuban, mire a szívem kihagyott egy ütemet. Amikor megindult felénk, nagyon nehéz volt leküzdenem a futásra való késztetést. Mellénk érve leült a padra és megszólalt.


- Jó estét, Anne és Abigail - szólalt meg az idegen, akinek rögtön felismertem mély hangját. - Kérem, mesélje el, mi történt!


- Jó estét, Bill! Nos, minden bizonnyal tisztában van vele, hogy ott voltunk Michael ma esti koncertjén. Ezután hazafelé vettük az irányt. A ház elé érve már furcsa volt, hogy nem égnek a villanyok, mint általában, belépve pedig megpillantottuk a húgom vérbe fagyott testét - vázoltam fel a férfinak a helyzetet, a végén pedig elcsuklott a hangom, a könnyek pedig újra utat törtek maguknak. Fél perccel később remegő hangon folytattam az események elmesélését. - Abigail azóta sem tért teljesen magához, kicsit olyan, mintha transzban lenne. Emily kezében találtunk egy összegyűrt papírdarabot, mégpedig ezt.


Átnyújtottam Billnek a fenyegető üzenetet, akinek önkéntelenül is ökölbe szorult a keze a papír körül. Percekkel később, mikor újra felnézett rám, szemében együttérzést véltem felfedezni.


- Ne aggódjon, nem lesz semmi baj, vigyázni fogunk magukra! Az elsődleges dolgunk azonban mindenképpen az lesz, hogy rájöjjünk, ki és mi állhat a háttérben. Esetleg van valami elképzelésük, hogyan történhetett mindez?


Tanácstalanul ráztam a fejem, jelezve, hogy ötletem sincs. Abigail mellettem még mindig szótlanul meredt maga elé, tudomást sem véve a környezetében zajló eseményekről. Nagyon aggódtam érte, hiszen nem tudtam, hogyan fog reagálni, hogyan fogja feldolgozni a közelmúltban történteket. Töprengésemből a férfi mély hangja rángatott ki.


- A saját érdekükben kérem, kövessenek!


Azzal elindult a koromsötét park utcai lámpákkal megvilágított kijárata felé. Nem hezitáltam sokat, megfogtam a kislány kezét és magam után vonszolva őt, követtem a feketébe öltözött Billt.

Abigail

Minden olyan gyorsan és hirtelen történt: egyik pillanatban még a házunkban vagyok, a másikban pedig már egy hatalmas kúria főépületéhez tartozó konyhában. Nem tudtam, miért vagyok itt, azt sem tudtam, hogyan kerültem ide.


Meghalt az anyám. A tény, hogy Emily Sanders nincs többé, minden pillanatban újabb és újabb csapást mért összeszorult mellkasomra. A felismerés mázsás súllyal ütött arcon. A kegyetlen, rideg valóság, miszerint egy - vagy akár több - rohadék elvette egy tinédzser lánytól a számára legfontosabb személyt a világon, minden másodperccel jobban és jobban megforgatta a kést összetört szívemben.


A semmiből két erős kar ölelte át a nyakam. Nem kellett odanéznem, hogy tudjam, Michael az; ismertem az ölelését.


- Nagyon sajnálom - suttogta a fülembe, ami valamelyest megnyugtatóan hatott rám. Bármennyire is volt jó a karjaiban lenni, mégsem tudtam megállni, hogy ne sírjam ki magam a vállán.


- Te tudtad? - néztem rá pár perccel később. Tudta, hogy kiről beszélek, ezért kifújta az addig benntartott levegőt, hogy egy kis időt nyerjen magának.


- Igen, édesanyád elszólta magát előttem.


Szavai hatására a nap folyamán felgyűlt düh, fájdalom és szomorúság egyetlen, hatalmas, pusztító masszává alakulva felfedező útra indult az agyam idegrendszerében azzal fenyegetve, hogy bármikor kitörhet.


- Miért nem kerestél? Tudtad, hogy szükségem van rád, mégis hagytad, hogy nélküled nőjek fel!


- Abigail, biztos vagy benne, hogy tudni akarod a dolgok valódi okát? Figyelmeztetlek, nem lesz kellemes!


Idegesen, de habozás nélkül bólintottam és türelmetlenül vártam a válaszát.


- Miattam, pontosabban a hírnevem miatt. Édesanyád úgy gondolta, hogy ha sűrűn látnának minket együtt, a sajtó rájönne a titokra és többé nem lehetne normális életed. Nem akarta, hogy mindenhova kövessenek és a végén egyedül maradj. Éppen elég volt már, amin gyermekként keresztül mentél, igazán megérdemled, hogy jó életed legyen... Ő csak meg akart védeni.


- És akkor jobb, ha egyáltalán nem is tudok a saját apám kilétéről? Mit mondhatnék, igazán nagyszerű döntés! - Hangom csak úgy csöpögött a gúnytól és iróniától, amibe nyilvánvalóan keveredett rengeteg fájdalom és önsajnálat is.


- Félreérted! Nem tudod, hogyan élek. Te nem tapasztaltad meg, milyen érzés magányosan, elszigetelten élni az életed, tudva, hogy minden apró lépésed figyelik. Egyikünk sem akarta, hogy ezzel együtt kelljen élned, mert ez egy hatalmas tortúra.


Kellett egy kis idő, mire képes voltam megemészteni a hallottakat, de végül sikerült. Nagyjából negyed óra múlva újra a férfi felé fordultam, immár nyugodtabban, mint előzőleg.


- Akárhogy legyen is, mindenesetre örülök, hogy te vagy az apám - mosolyogtam rá, amit ő is viszonzott, majd szoros ölelésbe vont engem.


- Én is nagyon örülök neked! Hidd el, minden rendben lesz. Ha kell, az életem árán is meg foglak védeni!


2020.08.19.