Threatened (FOLYT) #10

  ~ Sziasztok! ~

Ebben a posztban elhoztam a Threatened c. Michael Jackson-fanfiction kilencedik részét. Jó szórakozást!

Üdv,
Barbi

*****9.fejezet*****

Michael

Amióta Anne és én együtt voltunk, minden sokkal szebbnek és jobbnak látszott. Igen, hivatalosan is egy párnak számítottunk. Mindketten nagyon boldognak éreztük magunkat, szinte madarakat lehetett volna velünk fogatni. Noha ezt már magunk között eldöntöttük, nem mindenki tudott az új fejleményekről.

A délután óta, amikor egymásra találtunk, még nagyon vigyáztunk, hogy senkinek se szúrjon szemet újkeletű kapcsolatunk. Bármennyire is igyekeztünk azonban, a lopott pillantásokat és vágyakozó tekinteteket nem lehetett megmásítani - így történt, hogy Bill gyanút fogott. Az már csak az utolsó csepp volt a pohárban, hogy szinte mindig azonos időpontban szívódtunk fel a társaságból, majd egymást öt percnyi lemaradással követve jelentünk meg újra. A biztonsági főnököm csak mosolygott rajtunk, mert szerinte - mint utólag megtudtam - úgy viselkedtünk, mint két csintalan tinédzser, akik azt hiszik, rossz fát tettek a tűzre. Az elmélete pedig bizonyítást nyert akkor, amikor egyszer rajtakapott bennünket egy elmélyült beszélgetés közepette a nappaliban.


Egyáltalán nem bántam meg a döntésemet, hiszen úgy éreztem, végre találtam valakit, akivel jól érzem magam és el tudnám vele képzelni a jövőmet is. Egyetlen dolog azonban mégis aggasztott: A hírnevem és a múltam vajon milyen mértékben befolyásolhatja bimbózó románcunkat? Azért, hogy megbizonyosodjak jelenlegi helyzetünkről, kigondoltam egy tervet.


Hirtelen ötlettől vezérelve felpattantam a konyhaszékről, amin addig ültem, és elindultam Abby szobája felé. Azt terveztem, hogy végre elmondom neki a dolgokat, beavatom a kis titkomba. Már számtalanszor lejátszottam a fejemben, hogyan is fogom ezt véghez vinni, de mindannyiszor más és más eshetőség került a szemem elé. Hogyan fog reagálni? Nem fog kiakadni? El tudja majd fogadni? Ilyen és hasonló jellegű gondolatok kergették egymást a fejemben, amikor bekopogtam a szobába.


- Szabad - hallottam a lányom egyszavas válaszát az ajtó másik oldaláról. Kicsit úgy éreztem, mintha már várt volna rám, de aztán gyorsan elhessegettem a gondolatot a fejemből. Elfordítottam a zárat, majd beléptem és leültem vele szemben az ágyra. Abby rám nézett, elmosolyodott és letette a kezében tartott könyvet.


- Nem is tudtam, hogy ilyen kis könyvmoly vagy - piszkálódtam, mire a mosolya szélesebbé vált. Nem tudom, miért, de egyszerre emlékeztetett Emilyre és magamra is. Ahogy ültünk egymással szemben, hirtelen nem tudtam, hogyan is kellene megzaboláznom azt a hihetetlen erejű orkánt, ami a fejemben gondolatok formájában kavargott éppen. Megköszörültem a torkom, hogy egy kis időt nyerjek magamnak, azonban meglepetésemre ő szólalt meg először.


- Ha azért jöttél, hogy elmondd, van közted és Anne néni között valami, akkor nem szükséges. Még a vak is látja, hogy nem vagytok közömbösek egymásnak.


Leesett az állam a szavai hallatán. Döbbenten néztem a tinédzser lányom csokoládébarna szemeibe, amelyek mostanra már ugyanolyan élénkké váltak, mint a sajátjaim. Noha tudtam, hogy nem vak, azt valahogy nem vártam tőle, hogy ilyen hamar megoldja a titok nyitját és saját magától rájön, mi is folyik itt valójában.


- Honnan tudsz róla?


A csintalan mosoly, amely kiült szép arcára, szinte mindent elárult. Már bántam, hogy feltettem ezt a kérdést neki. Felhúzta egyik szemöldökét, miközben átható tekintettel vizsgálta arckifejezésemet.


- Apa, nem vagyok vak... khm, ami azt illeti, süket sem - magyarázta, a mondat végén pedig arca vörösbe váltott, miközben meglengette a szemem előtt fülhallgatóját. Úgy éreztem, hogy ezt én sem úsztam meg ennyivel, elméletem pedig igazolást nyert, amikor a szemközti tükörben megpillantottam paradicsomra hasonlító bőrszínemet. - Emlékszel még arra, amikor véletlenül megzavartalak titeket a konyhában?


Aprót bólintottam, zavaromat pedig ajkaim harapdálásával próbáltam leplezni. Mindig ezt csináltam, ha feszélyezve éreztem magam. Nem tehettem róla, ez egy ösztönös cselekedet volt nálam.


- Na, onnantól kezdve végig szemmel tartottalak titeket. Mint mondtam az imént, mindenki számára jól látható volt, mi folyik köztetek.


- Hogy te milyen jó megfigyelő vagy - mosolyogtam rá, amikor végre visszanyertem lélekjelenlétemet. 

Akármilyen jóban is van az ember a saját gyerekével, bizonyos dolgokat nem szívesen beszél meg vele a magánéletével kapcsolatban. Zavaromat leplezve elkezdtem összekócolni göndör, barna haját, ő pedig nevetve megpróbálta elütni a kezemet a feje tetejéről.


- Hagyd abba! - A nevetése ragályos volt. Mikor mindketten kellőképpen megnyugodtunk, feltettem neki egy újabb kérdést.


- Nem is haragszol érte?


- Ugyan mi okom lenne rá? - kérdezte, mellé pedig kíváncsian felhúzta ívelt szemöldökeit.


- Tudod, ami édesanyáddal volt... - kezdtem volna, de rögtön félbeszakított.


- Jaj, apa, az már a múlté! Különben is, tudtommal csak egy futó kaland volt. Nagyon örülök, hogy te és Anne néni jól érzitek magatokat egymással. Remélem, ez sokáig így is fog maradni - mosolygott rám biztatóan.


A kifejezés hallatán önkéntelenül is mosolyra húzódott a szám. Meg kell hagyni, felettébb érdekes dolog volt a tizenöt éves lányommal párkapcsolati dolgokról és futó kalandokról beszélgetni.


- Észre sem vettem, milyen hamar elkezdtél felnőni. Sajnálom, hogy kihagytam a gyerekkorodat és az első lépéseidet - simogattam meg a fejét, mire ő megfogta a másik kezem és megölelt. Megpusziltam a feje tetejét, majd néhány perccel később gyengéden eltoltam magamtól. - Most mennem kell. Légy jó!


- Mindig az vagyok - kacsintott huncutul, majd újra a könyvébe merült. Halkan becsuktam magam mögött az ajtót, gondolataim pedig már egy új ötlet körül forogtak. Eltökéltem, hogy ha törik, ha szakad, ma este elviszem vacsorázni a nőt, akit szeretek.

Anne

A szobámban ültem a fésülködő asztalomnál. Lassan már másfél órája készülődtem az első randimra Michaellel. Azt mondta, hogy vacsorázni fogunk menni, ezért úgy döntöttem, hogy az átlagosnál kicsit jobban kicsinosítom magam. A sminkelés vége felé közeledtem éppen, már csak a rúzs felkenése volt hátra, amikor feleszméltem, hogy a ruhámat még ki sem választottam.


- A francba már - sziszegtem a fogaim között, amikor nagy igyekezetemben a szekrény felé belerúgtam a masszív ágykeret sarkába. - Ez holnapra nagyon csúnyán be fog lilulni.


A ruháim között kutakodva találtam két gyönyörű darabot, amelyek pont illettek az alkalomhoz: az egyik királykék színű, rövidujjú, testre simuló, csipkés volt, amihez ugyanolyan kék illetve bézs színű magassarkút tudtam volna felvenni. Az egyetlen hátránya a túl mély kivágás volt a mellénél, ami szerintem elég illetlen lett volna egy ilyen helyre, ezért úgy döntöttem, megnézem a másikat is. A bordó színű darab egy szűkített és hátul hosszított fazonú, szatén hatású ruha volt, a derekánál szalaggal átkötve. Ehhez is volt vele megegyező színű cipőm, de én inkább a bézs mellett döntöttem. A bordó ruhához ugyanilyen színű rúzs ment volna, azonban tudtam, hova készülünk, ezért egy világosabb árnyalatú és jóval természetesebb hatású barna is megtette. Felöltözés után a hajamat laza, de elegáns kontyba fogtam, kétoldalt két-két tincset kihagyva és begöndörítve. A tükörbe nézve elállt a lélegzetem a látványtól.


- Ez igen, Anne! Úgy nézel ki, mint egy istennő - csodáltam képmásomat elégedetten, amikor kopogást hallottam, másodpercekkel később pedig Michael sofőrjének hangja hallatszott a zárt ajtón keresztül.


- Ms. Sanders, Mr. Jackson már várja Önt.


- Köszönöm, azonnal megyek!


Gyorsan felkaptam a bordó alkalmi táskámat, amiben már ott pihent a mobilom és néhány alapvető dolog, ami egy igényes nőnél mindig lenni szokott, majd elhagytam a szobát.


- Istenem, de gyönyörű vagy - hallottam az általam szeretett férfi hangját. Amikor felnéztem, észrevettem felém nyújtott kezét. 


- Azért te sem panaszkodhatsz - mosolyogtam rá félszegen, majd belé karoltam, úgy folytattuk rövid sétánkat az autó felé. Meg kellett hagyni, a fekete öltöny bordó inggel és fekete nyakkendővel hihetetlenül jól állt neki. 


Az úton végig beszélgettünk, szinte néhány percnek tűnt csak a legalább félórányira lévő étterembe érni. Egyik ámulatból a másikba estem, amikor kívülről megpillantottam a hatalmas helyet, nem sokkal később pedig beléptünk az aranyozott díszítéssel teli csarnokba. Az egész épület úgy nézett ki, mint egy hatalmas, középkori várkastély. Hatalmas ablakai voltak, bár méretük egész kicsinek tűnt magához az épülethez viszonyítva.


- Azt a mindenit - néztem körbe. Olyan volt, mintha egy hihetetlenül realisztikus álomba csöppentem volna.


- Egy elhagyatott középkori kastélyból lett átépítve valamikor a kilencvenes évek elején. A tulajdonosnak túlságosan is megesett a szíve a szép állapotban lévő helyen és nem akarta hagyni, hogy ez a felbecsülhetetlen érték az enyészet birodalmává váljon, így egy üdülőhelyet és éttermet építtetett belőle. Egyébként van wellness-részlegük is,  ha talán kedvet kapnál egy kis fürdőzéshez, most úgy sincs itt senki - magyarázta Michael, az utolsó mondatánál pedig huncutul rám kacsintott. Megforgattam a szemeimet, jelezve neki, hogy hihetetlen, mikre nem gondol. Ezután csendben folytattuk utunkat vacsoránk helyszíne felé.


- Foglalj helyet, kérlek - húzta ki nekem a széket a férfi, amikor az asztalunk mellé értünk. Megköszöntem udvariasságát, majd megvártam, amíg leül, csak azután kezdtünk el beszélgetni. Öt perc sem telt bele, egy pincérnő azonnal megjelent, de nem étlapot hozott; helyette letett elém egy türkiz színű folyadékkal teli borospoharat, a hozzá tartozó ital üvegével együtt. Meglepetten néztem a bort, amin egy tucat számomra értelmetlen mondatot láttam, egyedül a neve volt angolul: Blue Blood


- Ezt a ritka, odahaza elég drágának számító gyümölcsbort egy nagyon kedves, magyar származású borász barátomtól kaptam ajándékba. Úgy gondolta, hogy mivel ez a legkülönlegesebb terméke, szívesen megosztana velem egy üveggel belőle. Én elfogadtam és azóta is vártam a megfelelő alkalmat arra, hogy felbonthassam.
Megilletődve hallgattam Michael beszámolóját. Végre, életemben először igazán boldognak éreztem magam.

*O*O*O*O*O*

Michael

A vacsora nagyon kellemesen telt, sokat beszélgettünk, nevettünk és finom ételeket ettünk. Az este fénypontja a Blue Blood felbontása volt, ugyanis Anne arcán láttam a meghatottságot és azt, mennyit jelentett számára ez a gesztus. Amikor pedig beszámoltam neki a bor alkotóiról - amelyek között szerepelt a bodza, a feketeáfonya és meglepő módon még a barack és a cseresznye is -, egyenesen el volt képedve. Jó érzéssel töltött el, hogy ekkora örömet tudtam okozni a nőnek, akit szeretek.


Csendben haladtunk egymás mellett gondolatainkba mélyedve. Az autó a sofőrömmel együtt már az alig százötven méterre lévő parkolóban várt minket. Úgy éreztem, egy ilyen hosszú és boldog nap után ránk fér egy kis pihenés.


A semmiből hirtelen elénk ugrott egy maszkos férfi, kezében lévő fegyverét Anne irányába tartva. Mielőtt cselekedhettem volna, a társa elkapott és letepert engem.


- Anne! - Úgy ordítottam a nő nevét, ahogy a torkomon kifért, ennek ellenére senki sem sietett segítségünkre. Amikor meghallottam a sikolyát, végképp pánikba estem, rúgdosni és ficánkolni kezdtem, de nem mentem vele semmire. A másik férfi túl erősen tartott, nekiszegezve a hideg, kemény betonnak.


- Hagyjanak békén! 


Anne sikolya visszhangot vert a parkoló dermedt csendjébe. Hirtelen enyhült a nyomás a testemen, így talpra ugrottam és még láttam, ahogy a támadóink egy letakart rendszámú furgonnal elhajtanak. A biztonsági embereim nem tehettek már semmit. Amíg el nem érték a járművet, addig lőhettek volna, de el is találhatták volna Annet, ezért nem tették. Most már végképp semmi esélyünk nem maradt arra, hogy kiszabadítsuk. 


- A kurva életbe - üvöltöttem bele a sötétségbe, és egyszeriben kitört belőlem a zokogás.


2020.11.23.