Tájékoztató - avagy milyen tartalmak várhatóak a blogon?

~ Sziasztok! ~

Először is, hadd mutatkozzam be.
Barbara vagyok, 20 éves egyetemista. Jelenleg a Debreceni Egyetem Bölcsészettudományi Karának anglisztika szakán tanulok mint amerikanisztika szakos hallgató, de - so to say - másodlagos vagy másik szakom a finn nyelv és kultúra, amelynek keretében ezen a nyáron már jártam Finnországban.


Miért hoztam létre ezt a blogot?
Már nagyon régóta (konkrétabban általános iskola 3.osztálya óta) írok különböző témájú verseket, rövidebb történeteket, esetlegesen regényeket vagy olyan fogalmazásokat, amelyben a saját véleményemet fejtem ki (ami alapvetően érvelő esszéként lenne ismert, de én nem tekintek rájuk így, mivel nem túlságosan akadémikus megfogalmazásban íródtak). Mivel több, mint öt különböző honlapon, illetve a számítógépemen rengeteg különböző dokumentumban, szétszórva találhatóak meg, ezért úgy gondoltam, hogy jó ötlet lenne egy helyre gyűjteni őket - egy kis kiegészítéssel.


Mik a tervek a blog felépítésével, tematikájával kapcsolatban?
Terveim szerint a blog naponta-kétnaponta fog frissülni. Amit tervezek feltölteni rá, azok a következők:

- régi, hosszabb történetek (részekre lebontva)

- versek

- új történetek (részekre lebontva)

- novellák, egy-két részes történetek

- tanulmányok, elmélkedések, filozófiai témájú írások

- segítség nyelvtanuláshoz*

- könyvajánlók, blogajánlók, zeneajánlók



*Ez a kifejezés hasznos programokat, applikációkat, szójegyzeteket és hasonló kaliberű, de ebbe a témakörbe tartozó bejegyzéseket foglal magába.



Mikor fognak jönni a frissítések? Honnan tudjuk, hogy mikor melyik fajta írásra lehet számítani?
Ahogy már fentebb írtam, naponta-kétnaponta tervezem frissíteni a blogot. Az, hogy mikor milyen tematikájú dolgot teszek fel, attól függ, hogy éppen milyen kedvem van/volt és mit írok/írtam éppen meg, mivel lettem készen.



Nos, egyelőre ennyit a blogról, majd a továbbiakban jelentkezem az anyagokkal.

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!

Legyen szép napod!



Üdv,

Barbi